Do toho Ford Courier: ¡af űr kiskirálya elfőnt! (PRÜFEN)
Courier je jedným z bestsellerov Fordu: napriek svojej skromnej dĺžke sa malý kráľ priestoru teraz dokonale hodí do úlohy rodinného auta vo svojom osobnom variante Tourneo, zatiaľ čo úprava nákladu Transit sa teraz zmestí na dve europalety – a medzi blatníky ( a nie pod uhlom ako v predchodcovi). To všetko vďaka zväčšeným rozmerom (+27 mm šírka, +180 mm dĺžka, +76 mm výška). Alebo inak povedané, model je takmer o jeden kaliber väčší piese auto Ford online ieftine.
Kokpit je teraz plne digitálny a kombinuje dva displeje – 8-palcový na informačno-zábavnom systéme a druhý rovnako veľký priamo pred pohľadom vodiča v úlohe prístrojovej dosky. Ford sa pýši bohatou ponukou štandardných (na Tourneo) asistenčných systémov: predchádzanie kolíziám, udržiavanie v jazdnom pruhu, dopravné značky, automatické diaľkové svetlá, inteligentný rýchlostný asistent a parkovacie senzory. Žiaľ, v tomto zozname sa nenachádza to dôležité pre verziu bez zadných okien asistenta mŕtveho uhla Transit (v tomto type vozidla otáčanie hlavy pri pohľade cez rameno takmer nepomôže). Cenný doplnok je súčasťou balíka s navigačným systémom, kamerou adaptívneho tempomatu atď. v hodnote 3 420 BGN – suma, ktorá by drasticky zdvihla cenu a ktorú by väčšina firemných zákazníkov pravdepodobne neschválila ako dodatočný výdavok, najmä pri objednávaní celých flotíl.
A keď už sme pri nákladoch: roztomilá „nakladačka“ v základnej úprave stojí len 40 400 BGN – a firmy si budú môcť „vytiahnuť“ DPH a získať verziu s 1-litrovým EcoBoostom (100 k, 6- manuálna prevodovka ) za 33 666 BGN. V tejto výhodnej cene je zahrnutá klimatizácia, zadné parkovacie senzory, automatické diaľkové svetlá, 8-palcový dotykový displej, dva predné USB porty (typ A/typ C) – viac než štedrá výbava pre „pekára“, ktorý sa zhostí úlohy office auto pre nenáročnejší personál z nižších úrovní firiem. Alebo inak povedané, väčšina používateľov aj tej najlacnejšej úpravy bude môcť počítať s bohatšou výbavou, než akú by očakávala.
Ak zostanete pri hospodárnejšom naftovom pohone 1,5 EcoBlue (vždy s výkonom 100 koní, pričom EcoBoost má aj 125), budete sa musieť rozlúčiť s minimálne 45 400 BGN. Tu však nemáte možnosť objednať si 7-stupňový automat (3 200 BGN), ktorý by výrazne odbremenil celodenne pracujúcich kuriérov v rušnej mestskej premávke. Nová generácia Courier má maximálne užitočné zaťaženie až 850 kg a objem užitočného zaťaženia až 2,9 metrov kubických – o 25 % viac ako jeho predchodca. Nákladový priestor je v porovnaní s ním dlhší o 181 mm (celkovo 1802) a širší medzi blatníkmi o 208 mm (1220).
Čoskoro sa na našom trhu očakáva aj Double Cab v nákladnej a osobnej verzii Transit Courier s dvojitými posuvnými dverami, otvárateľnými oknami v druhom rade a zadnými sedadlami, ktoré môžu slúžiť ako prepážka. Ford Transit Courier je jedinou dodávkou, ktorá získala najvyššie možné hodnotenie – Platinum – v Euro NCAP v roku 2023. dosiahnutie najvyššieho skóre v testoch bezpečnosti ľahkých nákladných vozidiel – fenomenálnych 93 %!
- 2024-12-11 - Minden ittok leggyorsabb G-szätnaa tob mint 1000 LE-vel.
- 2024-11-28 - Dinamikus a outra pessoa: mimo verzie Audi Q5 Sportback
- 2024-11-26 - Ele é um Zug, nach Dakarra fährt
- 2024-11-20 - Kipufogórendszer csappantyúkkal em carbono karosszériasötttel em Chevrolet Corvette C8-hoz
- 2024-11-20 - Na Volvo, o XC90 ativo eo novo motor
- 2024-11-19 - Zmluva o triede Toyota Offroad pre rok 2024 pred SEMA-Messe erscheinen
- 2024-11-19 - 40 LE-vel tob – um Sondermodell van legerősebb sörðurú Fabia
- 2024-11-18 - Brugte combi Puntos fortes e fracos: Seat León ST
- 2024-11-17 - Kombi pre Fiat Grande Panda: je to pixel
- 2024-11-14 - 700 km gefahner Peugeot E-3008-hoz elétrico