Model Fourgon d'André pre VW Tayron: Schwarz, Minze a Tiguan
Nový Tayron je tu! – Toto päť alebo voliteľne sedemmiestne SUV je zaradené medzi Touareg (prémiová trieda) a Tiguan (stredná trieda). Autenticita: dizajn rozhodne vyniká mohutným profilom a demonštruje viditeľnú príslušnosť k rodine SUV Volkswagen. Najlepší v triede z hľadiska pohodlia. Dokonalosť: pocit vysokej kvality vychádza z každého prvku a detailu. Veľkorysosť: optimálne využitie užitočného objemu. Pôsobivý objem batožinového priestoru nového Tayronu s piatimi pasažiermi na palube dosahuje 885 l Volkswagen ponúkne nový Tayron spolu so siedmimi efektívnymi systémami pohonu. Rad zahŕňa aj dva plug-in hybridné pohony novej generácie (eHybrid). Sú vysoko inovatívnym riešením pohonu, pretože umožňujú viac ako 100 km elektrického dojazdu v každodennom živote a efektivitu na dlhých cestách, čo umožňuje celkový dojazd približne 850 km od nabitia po nabitie. Navyše, schopnosť ťahať až 2,5 t robí z nového Tayronu štýlové, dobre vybavené ťažné vozidlo pre prívesy všetkých tvarov a veľkostí magazin piese auto VW.
S dĺžkou takmer 4,8 m (4770 mm) vyniká nový Tayron jednoznačným a nápadným dizajnom SUV. Profil je čistý a výkonný. Mimoriadne presne nasmerované línie rozdeľujú plochy a dodávajú siluete pôsobivé kontúry: charakteristická línia začína od prednej kapoty, potom vytvára miernu hranu pod spodnou hranou bočných okien a pokračuje k D-stĺpikom. Vpredu LED svetlomety a sériový osvetlený znak Volkswagen vytvárajú nezameniteľný svetelný podpis, keď prichádza noc. To isté platí aj o zadnej časti SUV, kde je vo všetkých verziách priebežná LED priečka. Úzky LED pásik prechádza zľava doprava cez hornú časť zadných svetiel a opticky zvýrazňuje šírku Tayronu. Vo svojej strednej časti sa pás zužuje; Spodná polovica loga VW, ktorá je tiež osvetlená červenou farbou, je vizuálne voľná.
Precízne línie, predĺžená plocha strechy a úzke spoje zdôrazňujú siluetu Tayronu a demonštrujú tak jeho charakter ako kvalitného a mimoriadne pevného SUV.
Rovnaký prístup bol aplikovaný aj na interiér nového Tayronu. Vyznačuje sa kvalitnými materiálmi, čistým a štýlovým dizajnom. Materiály použité v interiéri sú mäkké a príjemné na dotyk, čo spolu s prepojeným kokpitom a dostatkom priestoru vytvára pokojnú a harmonickú atmosféru. V závislosti od výbavy sú povrchy zušľachtené lemovaním, jemným kontrastným prešívaním, veľkými plochami pokrytými ArtVelours Eco v oblasti vybrania dverí, ktoré sa bežne vyskytujú v exkluzívnych športových autách, a dokonca aj aplikáciami z pravého dreva s otvorenými pórmi. .
Rozsiahla je aj ponuka štandardných asistenčných systémov od úrovne Life na novom Tayrone. Zahŕňa adaptívny tempomat (ACC), asistent jazdy v zákrutách, systém zmeny jazdného pruhu (Side Assist), systém udržiavania v jazdnom pruhu (Lane Assist), systém automatického núdzového brzdenia vrátane monitorovania chodcov a cyklistov (Front Assist), systém Park Assist Plus. so spätnou kamerou, dynamickým rozpoznávaním dopravných značiek a systémom varovania pred ďalším výjazdom. Štandardom je aj nový systém varovania pri vystupovaní z auta. Ide o rozšírenie systému zmeny jazdného pruhu a v rámci obmedzení systému dokáže zabrániť otvoreniu akýchkoľvek dverí auta v prípade, že sa zozadu blíži iné vozidlo. Systém vydáva zvukové aj vizuálne upozornenia.
Okrem všetkých verzií mild hybridného pohonu (eTSI) bude Volkswagen ponúkať Tayron s dvoma plug-in hybridnými pohonmi (eHybrid), dvoma turbobenzínovými motormi (TSI) a dvoma turbodieselovými motormi (TDI). Vo všetkých verziách Tayronu radenie zabezpečuje dvojspojková (DSG) automatická prevodovka. Hoci má základný motor eTSI s výkonom 110 kW (150 k) všetky kvality, ktoré možno definovať ako high-tech systém pohonu (mild hybrid s 48 V technológiou), výhody elektrického a benzínového pohonu sa v oboch optimálne spájajú. inovatívne plug-in hybridné pohony. V oboch prípadoch poskytujú systémové výkony 150 kW (204 k)5 a 200 kW (272 k)6. Vďaka 19,7 kWh (netto) batérii môžu obe verzie Tayron eHybrid dosiahnuť elektrický dojazd cez 100 km. Batériu je možné nabíjať nielen v AC wallboxoch a AC nabíjacích staniciach s výkonom 11 kW, ale – podobne ako elektromobil – aj v DC rýchlonabíjacích staniciach s výkonom až 50 kW. Najväčšie TDI s výkonom 142 kW (193 k) je veľmi hospodárne a štandardne sa kombinuje s pohonom všetkých štyroch kolies 4MOTION.
- 2024-12-11 - Minden ittok leggyorsabb G-szätnaa tob mint 1000 LE-vel.
- 2024-11-28 - Dinamikus a outra pessoa: mimo verzie Audi Q5 Sportback
- 2024-11-26 - Ele é um Zug, nach Dakarra fährt
- 2024-11-20 - Kipufogórendszer csappantyúkkal em carbono karosszériasötttel em Chevrolet Corvette C8-hoz
- 2024-11-20 - Na Volvo, o XC90 ativo eo novo motor
- 2024-11-19 - Zmluva o triede Toyota Offroad pre rok 2024 pred SEMA-Messe erscheinen
- 2024-11-19 - 40 LE-vel tob – um Sondermodell van legerősebb sörðurú Fabia
- 2024-11-18 - Brugte combi Puntos fortes e fracos: Seat León ST
- 2024-11-18 - Do toho Ford Courier: ¡af űr kiskirálya elfőnt! (PRÜFEN)
- 2024-11-17 - Kombi pre Fiat Grande Panda: je to pixel