Onze BMW M2: Motor M4 s výškou 460 Zoll a dĺžkou 14,9 Zoll
Nové BMW M2 ponúka typickú M dynamiku v obzvlášť koncentrovanej forme. S radovým šesťvalcovým motorom s výkonom 338 kW/460 k, voliteľnou šesťstupňovou manuálnou prevodovkou a pohonom zadných kolies poskytuje druhá generácia kompaktného vozidla High Performance čisté potešenie z jazdy. Debut nového BMW M2 je ďalším vrcholom modelovej ofenzívy v jubilejnom 50. roku založenia BMW M GmbH, s ktorým sa vstup do sveta ich High Performance automobilov stáva ešte atraktívnejším Placute frana Ferodo pret.

M2 pokračuje v tradícii výnimočných kompaktných športových modelov založených v roku 1973. s BMW 2002 turbo. Zároveň pokračuje v úspešnom príbehu svojho predchodcu, z ktorého sa celosvetovo predalo viac ako 60 000 kópií. Uvedenie nového BMW M2 na globálny trh sa začne v apríli 2023. Vyrábať sa bude spolu s novým BMW radu 2 Coupé v závode BMW Group v San Luis Potosí v Mexiku.
Jeho rázvor je o 110 mm kratší a vonkajšia dĺžka o 214 mm kratšia ako pri modeloch z rodiny BMW M4 Coupé. Zároveň sa výrazne zväčšila šírka a pôdorys nového BMW radu 2 Coupé. Veľká bezrámová ľadvinová maska chladiča BMW s horizontálnymi lamelami v prednej časti vozidla a trojité spodné otvory na prívod vzduchu s takmer pravouhlými obrysmi poskytujú typický M vzhľad.
Variant radového šesťvalcového motora s technológiou M TwinPower Turbo, vyvinutý pre kompaktný High-Performance, sa vyznačuje koncepciou vysokých otáčok. Trojlitrový agregát sa v niekoľkých malých detailoch líši od motora modelovej rodiny BMW M3/BMW M4 a nadchne spontánnymi reakciami, vysokou agilitou a lineárnym vývojom výkonu až do režimov maximálneho zaťaženia. So svojím maximálnym výkonom 338 kW/460 k. hnacie ústrojenstvo nového BMW M2 prekonáva základný motor predchodcu o 66 kW/90 k. Maximálny krútiaci moment 550 Nm je dostupný medzi 2 650 a 5 870 ot./min. Výkon sa štandardne posiela na zadné kolesá cez osemstupňovú prevodovku M Steptronic s Drivelogic a výkon sa štandardne posiela na zadné kolesá cez osemstupňovú prevodovku M Steptronic s Drivelogic a k dispozícii je šesťstupňová manuálna prevodovka. ako možnosť.
Agilitu, dynamiku a presnosť zvyšuje aj vysoká torzná odolnosť konštrukcie karosérie a prepojenie pruženia s výstuhami špecifickými pre daný model. Predné zavesenie s dvojitými priečnymi ramenami a pružinovou vzperou, ako aj päťprvková konštrukcia vzadu, majú špecifickú M kinematiku. Súčasťou štandardnej výbavy nového BMW M2 je adaptívne M odpruženie s elektronicky riadenými tlmičmi a riadenie M Servotronic s variabilným prevodovým pomerom.
Nové BMW M2 má kokpit orientovaný na vodiča, ktorý okrem indikácií na displeji špecifických pre M, ovládacích prvkov a nastavení nastavenia obsahuje aj pokročilý zakrivený displej BMW. Informácie o jazde, vrátane svetiel radenia s novou grafikou, sa zobrazujú na 12,3-palcovom informačnom displeji. Ovládací displej s uhlopriečkou 14,9 palca môže okrem iného zobrazovať widgety špecifické pre M pre nastavenie vozidla a stav pneumatík.
- 2025-12-06 - Toyota GR GT: Uma revista "Testversion" com motor V8 pre Supra-steht pre Tür.
- 2025-12-05 - Opel OSV 40: um besiktákert kélő csata fél sekaðurdal kazálát szégő
- 2025-12-04 - Opel GT zo 60. rokov
- 2025-12-03 - Fabiabol verährt um Finomsag
- 2025-12-02 - Kompletné vyhlásenie: "Wollen die beste Tage für 2026 sein?"
- 2025-12-01 - Testovacia trasa: Porsche 911 (992)
- 2025-11-30 - Fenomenálny Leistung van Nikole Tsolov na Formel 2-Rennserie
- 2025-11-29 - Nikole Tsolovas pôsobivá Ergebnis ermöglicht é ihm, da primaira praça da Formel-2-Zeitmesser-Rennen zu belegen.
- 2025-11-28 - Testovacia trasa: Porsche 911 (997)
- 2025-11-27 - Testovacia trasa: Porsche 911 (996)











