Uma reneszánsza een G-szátnában um passado II Proibição futura em limitação de Auflage
Mercedes k svojim 45. narodeninám predstavuje novú triedu G, ktorá bola navrhnutá v spolupráci s Moncler a ktorá je obmedzená len na 20 exemplárov piese auto ro.

Mercedes navrhol novú triedu G v spolupráci s luxusnou módnou značkou Moncler a japonským dizajnérom NIGO – už po druhýkrát!
V roku 2023 bola trieda G navrhnutá v spolupráci medzi Mercedesom a Monclerom, silne ovplyvnená produktom, ktorým je Moncler najznámejší – páperovými bundami. Projekt „Mondo G Project“ odhalil, ako by takýto stroj mohol vyzerať – samozrejme len na ukážku. Nový projekt založený na triede G je ale o niečom celkom inom Bieleta antiruliu Lemforder.
Reálne sa v tohtoročnej spolupráci „zrodili“ dva nové modely: umelecké dielo a skutočná trieda G, ktorých bude vyrobených len 20 kusov, ktoré budú zákazníkom dodané v apríli 2025. Prirodzene, takýto špeciál automobilové potreby a pod špeciálnym názvom: Mercedes-Benz G-Class Past II Future. A cena? Nepustia to! Väčšinu kupujúcich to ale asi naozaj nenadchne, keďže 20 kusov je už predaných.
Dizajn: umelecké dielo verzus sériové auto
Rozdiely medzi unikátnym umeleckým dielom a 20 malosériovými automobilmi nie sú na prvý pohľad badateľné – na rozdiel od predchádzajúceho projektu. Až na to, že model NIGO je kabriolet a skutočná trieda G bude celá pevná. Práve tu nachádzame ďalší veľký rozdiel. Gueruk je vyrobený v štýle typických páperových búnd Moncler, čo samozrejme nie je riešené rovnako v sériovom aute. Taktiež trieda G, ktorá nebude jazdiť, vychádza z modelov z 90. rokov, zatiaľ čo tá „pravá“ je zo súčasnej generácie.
Interiér je klasický
Farebná škála je však rovnaká: lak je sivý a zelený, ráfiky sú čierne a interiér je klasický – s čierno-sivým károvaním. Na kryte rezervnej pneumatiky je na oboch autách rovnaký detail: hviezda Mercedes s nápisom Moncler.
Zákazníci si môžu vybrať medzi dieselom a benzínom
Aktuálne G 450 d a G 500 sú základom pre limitované malé série. Kto si vyberie diesel, bude sa spoliehať na systémový výkon 387 koní. a maximálny krútiaci moment 750 Nm. Benzínový motor na druhej strane generuje 469 koní. a maximálny krútiaci moment 560 Nm.
- 2025-07-01 - U VW-Motorrad na prvom mieste Sitzplatznutzung
- 2025-06-30 - Bij Stellantis é um financiador com motor Hemi-V8!
- 2025-06-28 - En Kia Sportage Motorunk 53 km viac (KITERJESZTETT TESZT)
- 2025-06-27 - Seit 50 Jahren gibt é assistant em Werkzeuge für die Motorreparatur
- 2025-06-26 - Opel Frontera: Rodina SUV s komfortom a Hellyelom
- 2025-06-25 - Motoren-Ensemble Legújabb 2025: Royal Enfield Classic 650
- 2025-06-24 - Nový Opel Frontera sa dodáva s originálnym príslušenstvom a prirodzeným zážitkom.
- 2025-06-23 - Dacia 1302. - pred 50 rokmi
- 2025-06-21 - Védői trófea: počeldődőd a kaland!
- 2025-06-20 - Ele lida com um Ford Puma elétrico com família de 57.700 Levas, Tütséja a Bolgár Piacot.
