Viskeuze: um na Citroën em C4-Gyel bátorott é
Čo napísalo Bulharsko pred 20 rokm magazin piese auto Citroen online ieftine.
Nástupca Xsary nesie jednoduchý názov C4. Dve verzie nového modelu sú však všetko, len nie jednoduché...
Oživujúci duch legendárnej francúzskej značky konečne dorazil aj do kompaktnej triedy. Nový Citroën C4, ktorý oslávi svoju premiéru na parížskom autosalóne, zaujme predovšetkým svojimi modernými a nezvyčajnými tvarmi – pohľad, s ktorým sme si postupne zvykli spájať autá nesúce znak s dvoma šípkami. Štýlová nuda, ktorá v 90. rokoch vládla v ponuke značky Citroën, je konečne zapísaná do histórie.
Verzia kupé sa vyznačuje avantgardným dizajnom zadnej časti
Koncom roka sa na trhu objavia obe verzie C4 súčasne – zaoblená modifikácia s piatimi dverami a športovo orientovaná varieta s tromi dverami a takmer úplne presklenou zadnou časťou s celkom originálnymi tvarmi. Citroën sľubuje pozoruhodne dobrý aerodynamický výkon pre obe verzie – koeficient odporu vzduchu len 0,28 je skutočne rekordne nízka hodnota v kompaktnej triede.
O to viac poteší, že spolu s originalitou v exteriéri pripravil Citroën v interiéri nových modelov nemálo prekvapení. Hlavnú rolu v tomto smere prirodzene zohráva prístrojový štít – združeným prístrojom umiestneným v strede hornej časti už Francúzi nikoho neprekvapia, no nevídaný je volant s pevnou stredovou časťou. v sériovej výrobe automobilov doteraz. Podľa tvorcov nového modelu okrem množstva ďalších výhod, ktoré ponúka, táto konštrukcia umožňuje airbag vždy optimálne umiestniť vo vzťahu k telu vodiča.
Druhým veľkým prelomom značky Citroën v technológii sériových áut je systém udržiavania v jazdnom pruhu. Infračervené senzory umiestnené pod predným nárazníkom detegujú biele čiary vodorovného značenia a vysielajú signál, aby informovali vodiča v prípade, že ich vozidlo prejde a opustí jazdný pruh. Pri rýchlosti jazdy do 80 km/h sa výstraha nevykoná zvukovým signálom, ale pomocou jemných vibrácií na sedadle vodiča.
Tretia inovatívna myšlienka by mala zvýšiť komfort a potešenie z pobytu v aute. Inžinieri Citroënu vytvorili dezodorant zabudovaný v palubnej doske, ktorý sa stará o neustále udržiavanie príjemnej atmosféry v priestore pre cestujúcich. Aróma difúzor je umiestnený v hornej časti prístrojovej dosky a je možné ho plynule nastavovať. Ako sa na túto novinku budú pozerať výrobcovia doteraz obľúbených „smrádkov“, sa uvidí...
V neposlednom rade je zarážajúce, že vo všeobecnosti sa výbava oboch verzií nového modelu dočkala celkom čerstvých prírastkov z vyššej automobilovej triedy – C4 bude ponúkaná ako s „natáčacími“ bi-xenónovými svetlometmi, tak aj s radarom riadeným tempomat, ako aj so systémom na kontrolu tlaku v pneumatikách.
Debut tohto modelu na trhu bude sprevádzať rad piatich benzínových motorov s výkonom od 88 do 177 k, ako aj tri moderné naftové motory s výkonom od 90 do 136 k. Dva najvýkonnejšie naftové agregáty (s výkonom 109 a 136 k) budú štandardne vybavené aj filtrami pevných častíc.
- 2024-12-11 - Minden ittok leggyorsabb G-szätnaa tob mint 1000 LE-vel.
- 2024-11-28 - Dinamikus a outra pessoa: mimo verzie Audi Q5 Sportback
- 2024-11-26 - Ele é um Zug, nach Dakarra fährt
- 2024-11-20 - Kipufogórendszer csappantyúkkal em carbono karosszériasötttel em Chevrolet Corvette C8-hoz
- 2024-11-20 - Na Volvo, o XC90 ativo eo novo motor
- 2024-11-19 - Zmluva o triede Toyota Offroad pre rok 2024 pred SEMA-Messe erscheinen
- 2024-11-19 - 40 LE-vel tob – um Sondermodell van legerősebb sörðurú Fabia
- 2024-11-18 - Brugte combi Puntos fortes e fracos: Seat León ST
- 2024-11-18 - Do toho Ford Courier: ¡af űr kiskirálya elfőnt! (PRÜFEN)
- 2024-11-17 - Kombi pre Fiat Grande Panda: je to pixel