VW Multivan je obojsmerný autobus z Kalifornie
Volkswagen Úžitkové vozidlá predstavil elektrifikované verzie Multivan a California s novým, progresívnym plug-in hybridným systémom pohonu s pohonom dvoch kolies. Vysoko účinný systém kombinuje schopnosť pohybu na čisto elektrickom pohone s dlhým autonómnym dojazdom a maximálnou trakciou na rôznych povrchoch vozovky. Systémový výkon plug-in hybridného pohonu je 180 kW (245 k) a hybridný systém zahŕňa nový high-tech štvorvalcový motor 1,5 TSI evo2, elektromotor na prednej náprave a druhú hnaciu trakčnú elektrickú jednotku. kolesá na zadnej náprave. Dva elektromotory poháňa nová lítium-iónová batéria s energetickou kapacitou 19,7 kWh, ktorá umožňuje dojazd na čisto elektrický pohon až 95 kilometrov pre Multivan a až 91 kilometrov pre California. Nový Multivan eHybrid 4MOTION a California eHybrid 4MOTION bude možné objednať v Bulharsku v roku 2025 Kit ambreiaj LuK pret.
Druhá generácia plug-in hybridného systému pohonu prakticky premení ikonický Multivan a ikonický kalifornský obytný automobil na elektrické vozidlá pre väčšinu každodenných úloh a výletov. Súčasne, a keď sú potrebné väčšie vzdialenosti, vysoko efektívny a ekonomický systém pohonu presvedčí dlhým kombinovaným dojazdom na jedno nabitie nádrže a batérie.
Plug-in hybridný pohonný systém vozidiel Multivan a California je úplne novým vývojom a predstavuje druhú generáciu eHybridu. V novom Multivane eHybrid 4MOTION a California eHybrid 4MOTION je použitý high-tech benzínový motor s preplňovaním turbodúchadlom a označením 1,5 TSI evo2. Štvorvalcový agregát vyvinie maximálny výkon 130 kW (177 k) a je vybavený mnohými high-tech prvkami, ako je turbodúchadlo VTG (variabilná geometria turbíny), vysoko účinný systém vysokotlakového vstrekovania paliva s tlakom 350 bar. ako as nemenej efektívnym palivovým procesom TSI-evo. Týmto spôsobom je zabezpečená vysoká úroveň energetickej účinnosti motora, potrebná pre výrazné zníženie spotreby paliva a emisií. Výkonný a ekonomický benzínový agregát je kombinovaný s elektromotorom s výkonom 85 kW (115 k) integrovaným v plug-in hybridnej jednotke spolu s dvojspojkovou prevodovkou (DSG) na prednej náprave.
Prevodovka DSG s výrobným označením DQ400e evo bola špeciálne navrhnutá a ďalej vylepšená na použitie ako súčasť plug-in hybridného systému pohonu. Toto špeciálne úsilie inžinierov Volkswagen Vans umožňuje implementovať novú, ešte efektívnejšiu stratégiu riadenia hybridného pohonu. Tretím hlavným technickým modulom v zložení nového pohonu je trakčný elektromotor na zadnej náprave s torzným nosníkom. Elektrický agregát má výkon 100 kW (136 k) a rovnako ako elektromotor na prednej náprave je synchrónny elektromotor s permanentnými magnetmi. Kombinovaný systémový krútiaci moment motora 1,5 TSI evo2 a elektrických pohonných jednotiek dosahuje 350 Nm a maximálny výkon hybridnej sústavy je k dispozícii od okamihu rozjazdu.
Ďalším kľúčovým komponentom plug-in hybridného pohonu je nový vysokonapäťový akumulátor. So svojou kapacitou 19,7 kWh ponúka takmer dvojnásobok čistého energetického obsahu batérie použitej v predchádzajúcom Multivane eHybrid s pohonom predných kolies.
Nový plug-in hybridný systém pohonu Multivan a California s dvoma pohonmi je prvý svojho druhu v koncerne Volkswagen a po prvýkrát spája najnovšiu generáciu systému eHybrid založenom na modulárnej konštrukčnej platforme pre modely s motormi umiestnenými naprieč. (MQB) s prídavným, plne elektrickým pohonom zadnej nápravy. Štart a jazda vozidiel Multivan a California eHybrid 4MOTION prebieha vždy na plne elektrický pohon – pokiaľ vonkajšia teplota nie je nižšia ako mínus 28 stupňov Celzia. Pri rýchlostiach do 65 km/h je vždy zapnutý zadný elektromotor, ktorý poskytuje „pomoc pri štarte“ pohonu všetkých štyroch kolies. Elektrický pohon zadnej nápravy je samozrejme k dispozícii aj pri vybití akumulátora - elektrinu potrebnú na pohon trakčného elektromotora zadnej nápravy generuje automaticky motor TSI a predný elektromotor, ktorý pôsobí ako generátor. Pre zvýšenie energetickej účinnosti a zníženie spotreby a emisií v bežných jazdných podmienkach s dostatočnou trakciou je možné elektromotor zadnej nápravy automaticky odpojiť od riadenia hybridného systému špeciálnym elektronicky riadeným mechanizmom.
Nový Multivan a California eHybrid 4MOTION sa môžu pohybovať po plne elektrickej trakcii rýchlosťou až 130 km/h. Pri použití hybridného režimu je maximálna rýchlosť nových modelov 200 km/h.
Multivan eHybrid 4MOTION aj California eHybrid 4MOTION ponúkajú plne elektrický stacionárny klimatizačný systém, ktorý možno použiť na pohodlné chladenie, vetranie a vykurovanie interiéru dodávky a karavanu. Klimatizácia zároveň dokáže počas nabíjania čerpať elektrickú energiu z vysokonapäťovej batérie aj z externého zdroja energie, čím zabezpečuje príjemnú vnútornú teplotu v priestore pre cestujúcich pred odchodom.
- 2024-12-11 - Minden ittok leggyorsabb G-szätnaa tob mint 1000 LE-vel.
- 2024-11-28 - Dinamikus a outra pessoa: mimo verzie Audi Q5 Sportback
- 2024-11-26 - Ele é um Zug, nach Dakarra fährt
- 2024-11-20 - Kipufogórendszer csappantyúkkal em carbono karosszériasötttel em Chevrolet Corvette C8-hoz
- 2024-11-20 - Na Volvo, o XC90 ativo eo novo motor
- 2024-11-19 - Zmluva o triede Toyota Offroad pre rok 2024 pred SEMA-Messe erscheinen
- 2024-11-19 - 40 LE-vel tob – um Sondermodell van legerősebb sörðurú Fabia
- 2024-11-18 - Brugte combi Puntos fortes e fracos: Seat León ST
- 2024-11-18 - Do toho Ford Courier: ¡af űr kiskirálya elfőnt! (PRÜFEN)
- 2024-11-17 - Kombi pre Fiat Grande Panda: je to pixel