Zoznámte sa s BMW i4 Topmodel 601 lóeről

Inovácie v oblasti elektrického pohonu a digitalizácie spolu s novou štandardnou a voliteľnou výbavou rozšíria súčasnú modelovú ponuku BMW v lete 2025. V plne elektrickom BMW i4 zabezpečuje nová riadiaca elektronika ďalšiu optimalizáciu spotreby paliva a tým aj predĺženie dojazdu. Zároveň si svoju premiéru pripomína doteraz najvýkonnejšie BMW i4. Digitálny kľúč BMW je vďaka systému Comfort Access štandardom v mnohých modeloch BMW a teraz sa jeho nastavenie ešte viac zjednodušuje magazin de piese auto online.

Zoznámte sa s BMW i4 Topmodel 601 lóeről

BMW i4 eDrive35 (kombinovaná WLTP (EnVKV): spotreba energie 17,5 kWh/100 km; emisie CO2: 0 g/km; trieda CO2 A; dojazd 428 km), ako aj BMW i4 eDrive40 (kombinovaná WLTP (EnVKV): spotreba energie 17,8 kWh/100 km; emisie CO2: 0 g/km; trieda CO2 A; dojazd 510 km) budú od júla 2025 využívať výhody inštalácie polovodičových komponentov z karbidu kremíka v riadiacej elektronike (invertory SIC). Tieto komponenty znižujú spotrebu energie približne o 4,5 % a zvyšujú dojazd až o 22 kilometrov (v závislosti od modelu a výbavy individuálne konfigurovaného vozidla).

Novým špičkovým plne elektrickým modelom BMW i4 bude BMW i4 M60 xDrive (kombinovaná spotreba energie WLTP (EnVKV): spotreba energie 20,9 kWh/100 km; emisie CO2: 0 g/km; trieda CO2 A; dojazd 433 km). V porovnaní s predchodcom ponúka zvýšenie systému o 42 kW/57 k na 442 kW/601 k. Nové BMW i4 M60 xDrive zrýchli z 0 na 100 km/h za 3,7 sekundy.

Autodiely AutoPower
Autodiely AutoPower

BMW i4 eDrive35 (kombinovaná WLTP (EnVKV): spotreba energie 17,5 kWh/100 km; emisie CO2: 0 g/km; trieda CO2 A; dojazd 428 km), ako aj BMW i4 eDrive40 (kombinovaná WLTP (EnVKV): spotreba energie 17,8 kWh/100 km; emisie CO2: 0 g/km; trieda CO2 A; dojazd 510 km) budú od júla 2025 využívať výhody inštalácie polovodičových komponentov z karbidu kremíka v riadiacej elektronike (invertory SIC)

Novým špičkovým plne elektrickým modelom BMW i4 bude BMW i4 M60 xDrive (kombinovaná spotreba energie WLTP (EnVKV): spotreba energie 20,9 kWh/100 km; emisie CO2: 0 g/km; trieda CO2 A; dojazd 433 km)