Négyütemű Rumen – um Bugatti maior

Retrospektíva: pozrite sa, čo Bulharsko napísalo pred 20 rokm magazin de piese auto online.

Négyütemű Rumen – um Bugatti maior

Rumen Antonov so sídlom vo Francúzsku, známy ako vynálezca automatickej prevodovky, sa od premiéry svojho modelu Rumen na autosalóne IAA vo Frankfurte v septembri teší značnému komerčnému úspechu. Podľa zakladateľa spoločnosti Four-Stroke Design a koncepčnej inšpirácie modelu bol záujem o vozidlo pripravené na sériovú výrobu výnimočný a prekonal jeho vlastné očakávania. Doteraz viac ako 120 zákazníkov vyjadrilo túžbu vlastniť kópiu miniatúrneho klenotu, ktorý vychádza z automobilového štýlu 30. rokov 20. storočia (a najmä z Bugatti Type 57) a využíva takmer nezmenený pohon malého Smartu ForTwo.

Vozidlo sa montuje prakticky ručne a v plnom súlade s želaniami a rozmarmi zákazníka v malej továrni Antonov neďaleko parížskeho letiska Charles de Gaulle, pričom súčasná výrobná kapacita predstavuje iba 25 kusov ročne. Na želanie môže byť dvojmiestny a iba 500 kg vážiaci Rumen poháňaný motorom s výkonom 61, 75 alebo 100 koní, prevodovka je známa šesťstupňová poloautomatická zo Smartu a štandardná výbava zahŕňa ESP, ABS a klimatizáciu. Cena unikátneho vozidla svojho druhu je pomerne pôsobivá a svojím spôsobom pripomína aj modely Bugatti - v závislosti od svojich požiadaviek na technické vybavenie a výbavu by si tí, ktorí chcú sadnúť za volant Rumenu, mali pripraviť aspoň 40 000 eur...

Autodiely AutoPower
Autodiely AutoPower

Rumen Antonov so sídlom vo Francúzsku, známy ako vynálezca automatickej prevodovky, sa od premiéry svojho modelu Rumen na autosalóne IAA vo Frankfurte v septembri teší značnému komerčnému úspechu

Vozidlo sa montuje prakticky ručne a v plnom súlade s želaniami a rozmarmi zákazníka v malej továrni Antonov neďaleko parížskeho letiska Charles de Gaulle, pričom súčasná výrobná kapacita predstavuje iba 25 kusov ročne